Garanciális rendszerünkkel a jogszabályok által előírt szavatossági jogokat biztosítjuk
valamennyi általunk értékesített termékre.
1. Fogyasztónak nem minősülő vásárlóink 1 év kellékszavatossági
2. Fogyasztónak minősülő vásárlóink (bemutató telepünkön tudnak vásárolni) választásuk szerint 2 év kellék- vagy termékszavatossági igényt tudnak érvényesíteni minden tőlünk vásárolt új termékre.
Amennyiben az adott termékre a fenti jogszabályok által előírt kötelezettségeken kívül további garanciát (jótállást) biztosítunk, azt a termék adatlapján külön feltüntetjük, és a számlához jótállási jegyet csatolunk.
Mivel termékeink többnyire munkavégzésre szolgálnak, mindent megteszünk, hogy a garanciális ügyintézés a lehető leggyorsabban zajlódjon le, és Ön a munkaeszközét
mielőbb újra használhassa!
A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE:
1. Kapcsolatfelvétel:
Esetleges reklamáció első lépéseként, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
Ügyfélszolgálatunkkal.
A garanciális jellegű problémát lehetőleg mielőbb jelezze telefonon vagy e-mail-ben,
ahol részletes felvilágosítást kap a termék javításával, cseréjével és egyéb fontos
információkkal kapcsolatban.
Raklapemelő leadása előtt Ügyfélszolgálatunkkal az egyeztetés* mindenképp
szükséges, mert a felmerült probléma jellegétől függ a szállítás vagy a helyszíni
javítás.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Telefon: +36 (20) 555 40 55 (H-P: 10.00 – 17.00)
E-mail: info@szuperbeka.hu
2. Termékleadás:
Amennyiben az Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolat felvétel ill. egyeztetés* után
a termék leadása válik szükségessé, a garanciális jogok érvényesítéséhez, kérjük a
terméket (tartozékaival és kiegészítőivel együtt) székhelyünkre eljuttatni. A termék
leadása időpont egyeztetés után lehetséges, mellékelve a vásárlást igazoló dokumentumot (pl. számla) valamint jótállási igény érvényesítése esetén a Jótállási jegyet is. A reklamált termék Eladó telephelyére történő visszaszállítását alapvetően a Vásárlónak kell intéznie, de a
panasz bejelentésekor az egyeztetés* során Eladó dönthet úgy, hogy a termék
visszaszállításáról ő gondoskodik. A szállítási költség garanciális probléma esetén
az Eladót, garancián kívüli gond esetén pedig a Vásárlót terheli.
3. Ügyintézés:
A termék átvételéről sorszámozott jegyzőkönyvet adunk, a reklamációt/panaszt 15
napon belül kivizsgáljuk, és a törvény által előírt határidőben, de a lehető
leghamarabb intézzük. A termék bevizsgálása (vagy a panasz kivizsgálása) után
írásban tájékoztatjuk a vásárlót annak eredményéről és a reklamáció megoldásának
módjáról.
RAKLAPEMELŐ GÉPEINKHEZ a törvényileg előírt szavatossági jogokon kívül
AZ ALÁBBI 1 ÉV SZERZŐDÉSES (ÖNKÉNTES) JÓTÁLLÁST BIZTOSÍTJUK:
– A szerződéses (önkéntes) Jótállást kizárólag a webáruházunkban vásárolt
(terméklapon megjelölt) termékeinkhez biztosítjuk, 1000 üzemóráig.
– Hatálya Magyarországon érvényes, a fogyasztónak nem minősülő,
adószámos Vásárlókra vonatkozik és nem kötődnek hozzá fogyasztókat
megillető elállási és egyéb jogok.
– A jótállás időtartama 1 (egy) év, mely a termék Vásárló részére történő
átadása napjával kezdődik.
– A jótállási igény a Jótállási jegy és a számla bemutatásával érvényesíthető.
– Hibás teljesítés esetén a Vásárló jótállási igényként első körben kijavítást
igényelhet. Ha megállapításra kerül, hogy a termék nem javítható, cserét
vagy árleszállítást kérhet. Amennyiben a csere nem lehetséges, végső
esetben a vételár visszafizetésére kerülhet sor.
– A szerződéses jótállás további részletei az ÁSZF 6.9. pontjaiban találhatóak.
A JÓTÁLLÁSI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MENETE:
Raklapemelő leadása előtt Ügyfélszolgálatunkkal az egyeztetés* mindenképp
szükséges, mert a felmerült probléma jellegétől függ a szállítás vagy a helyszíni
javítás, ezért a reklamált termék leadása előtt a problémáról, hibáról a Vásárlónak az Eladó Ügyfélszolgálatát tájékoztatnia kell.
Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:
Telefon: +36 (20) 555 40 55 (H-P: 10.00 – 17.00)
E-mail: info@szuperbeka.hu
A Jótállási ügyintézés menetének részletei megegyeznek a Garanciális ügyintézés
meneténél leírtakkal.
Raklapemelő gépeinkhez minden esetben magyar nyelvű Használati Utasítást csatolunk.
Kérjük a gép használatát a rendeltetésellenes használat elkerülése érdekében, csak a
Használati Utasítás elolvasása és értelmezése után kezdje meg és az abban foglaltakat tartsa be!
Garanciális rendszerünk további részletei az ÁSZF 6. és 7. pontjában találhatóak.