Garancia

Tisztelt Vásárlóink!

Garanciális rendszerünkkel a jogszabályok által előírt szavatossági jogokat biztosítjuk
valamennyi általunk értékesített termékre.
1. Fogyasztónak nem minősülő vásárlóink 1 év kellékszavatossági
2. Fogyasztónak minősülő vásárlóink (bemutató telepünkön tudnak vásárolni) választásuk szerint 2 év kellék- vagy termékszavatossági igényt tudnak érvényesíteni minden tőlünk vásárolt új termékre.
Amennyiben az adott termékre a fenti jogszabályok által előírt kötelezettségeken kívül további garanciát (jótállást) biztosítunk, azt a termék adatlapján külön feltüntetjük, és a számlához jótállási jegyet csatolunk.
Mivel termékeink többnyire munkavégzésre szolgálnak, mindent megteszünk, hogy a garanciális ügyintézés a lehető leggyorsabban zajlódjon le, és Ön a munkaeszközét
mielőbb újra használhassa!

A GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉS MENETE:

1. Kapcsolatfelvétel:

Esetleges reklamáció első lépéseként, kérjük, vegye fel a kapcsolatot
Ügyfélszolgálatunkkal.
A garanciális jellegű problémát lehetőleg mielőbb jelezze telefonon vagy e-mail-ben,
ahol részletes felvilágosítást kap a termék javításával, cseréjével és egyéb fontos
információkkal kapcsolatban.
Raklapemelő leadása előtt Ügyfélszolgálatunkkal az egyeztetés* mindenképp
szükséges, mert a felmerült probléma jellegétől függ a szállítás vagy a helyszíni
javítás.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Telefon: +36 (20) 555 40 55 (H-P: 10.00 – 17.00)
E-mail: info@szuperbeka.hu

2. Termékleadás:

Amennyiben az Ügyfélszolgálatunkkal történő kapcsolat felvétel ill. egyeztetés* után
a termék leadása válik szükségessé, a garanciális jogok érvényesítéséhez, kérjük a
terméket (tartozékaival és kiegészítőivel együtt) telephelyünkre eljuttatni. A termék
leadása időpont egyeztetés után, ill. hétfőnként, munkanapon 10 – 12 óra között
lehetséges, mellékelve a vásárlást igazoló dokumentumot (pl. számla) valamint
jótállási igény érvényesítése esetén a Jótállási jegyet is. A reklamált termék Eladó
telephelyére történő visszaszállítását alapvetően a Vásárlónak kell intéznie, de a
panasz bejelentésekor az egyeztetés* során Eladó dönthet úgy, hogy a termék
visszaszállításáról ő gondoskodik. A szállítási költség garanciális probléma esetén
az Eladót, garancián kívüli gond esetén pedig a Vásárlót terheli.

3. Ügyintézés:

A termék átvételéről sorszámozott jegyzőkönyvet adunk, a reklamációt/panaszt 15
napon belül kivizsgáljuk, és a törvény által előírt határidőben, de a lehető
leghamarabb intézzük. A termék bevizsgálása (vagy a panasz kivizsgálása) után
írásban tájékoztatjuk a vásárlót annak eredményéről és a reklamáció megoldásának
módjáról.
RAKLAPEMELŐ GÉPEINKHEZ a törvényileg előírt szavatossági jogokon kívül
AZ ALÁBBI 1 ÉV SZERZŐDÉSES (ÖNKÉNTES) JÓTÁLLÁST BIZTOSÍTJUK:

– A szerződéses (önkéntes) Jótállást kizárólag a webáruházunkban vásárolt
(terméklapon megjelölt) termékeinkhez biztosítjuk, 1000 üzemóráig.
– Hatálya Magyarországon érvényes, a fogyasztónak nem minősülő,
adószámos Vásárlókra vonatkozik és nem kötődnek hozzá fogyasztókat
megillető elállási és egyéb jogok.
– A jótállás időtartama 1 (egy) év, mely a termék Vásárló részére történő
átadása napjával kezdődik.
– A jótállási igény a Jótállási jegy és a számla bemutatásával érvényesíthető.
– Hibás teljesítés esetén a Vásárló jótállási igényként első körben kijavítást
igényelhet. Ha megállapításra kerül, hogy a termék nem javítható, cserét
vagy árleszállítást kérhet. Amennyiben a csere nem lehetséges, végső
esetben a vételár visszafizetésére kerülhet sor.
– A szerződéses jótállás további részletei az ÁSZF 6.9. pontjaiban találhatóak.

A JÓTÁLLÁSI IGÉNY ÉRVÉNYESÍTÉSÉNEK MENETE:

Raklapemelő leadása előtt Ügyfélszolgálatunkkal az egyeztetés* mindenképp
szükséges, mert a felmerült probléma jellegétől függ a szállítás vagy a helyszíni
javítás, ezért a reklamált termék leadása előtt a problémáról, hibáról a Vásárlónak az Eladó Ügyfélszolgálatát tájékoztatnia kell.

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

Telefon: +36 (20) 555 40 55 (H-P: 10.00 – 17.00)
E-mail: info@szuperbeka.hu
A Jótállási ügyintézés menetének részletei megegyeznek a Garanciális ügyintézés
meneténél leírtakkal.
Raklapemelő gépeinkhez minden esetben magyar nyelvű Használati Utasítást csatolunk.
Kérjük a gép használatát a rendeltetésellenes használat elkerülése érdekében, csak a
Használati Utasítás elolvasása és értelmezése után kezdje meg és az abban foglaltakat tartsa be!

Garanciális rendszerünk további részletei az ÁSZF 6. és 7. pontjában találhatóak.

Szavatossági, jótállási igények érvényesítése, panaszügyintézés

Kérjük, esetleges garanciális vagy garancián túli problémák illetve bármely panasz esetén, alábbi elérhetőségeinken vegye fel velünk a kapcsolatot. Technikai kérdés esetén telefonos segítséget nyújtunk, az esetleges panaszt vagy hibabejelentést, ha lehet, írásban kérjük közölni.

Telefonos ügyintézés:  +36 (20) 555 40 55   (H-P: 10.00 – 17.00)

E-mail levelezés:

Garanciális ügyintézés:  szerviz@szuperbeka.hu

Panaszbejelentés:  info@szuperbeka.hu

Levelezési cím (Székhely): Digitex World Kft. 1165. Bp. Margit utca 114.

Személyes  ügyintézés (Telephely):

Ügyfélszolgálati Iroda: 1162. Budapest, Szlovák út 11.

Előzetes időpont egyeztetés alapján hétköznap 10.00-17.00 között vagy

Hétfőnként 10.00 – 12.00

Ügyfélszolgálatunk munkanapokon működik!